Presa din România: conținut de umplutură

Am câteva luni bune de când mă dedic online-ului mare parte din zi. Scriu foarte mult și cei care fac asta știu că au nevoie și să citească alte articole, alte abordări. Este incredibil cât de mult conținut de pomană se scrie în fiecare zi în presa din România.

Nu fac referire doar la articole cu titluri click-bait, ci la cele importate din Occident și cele scrise doar pentru a atinge target-ul editorilor de x articole pe zi. Partea cea mai tristă este că lumea caută astfel de non-informații, iar site-urile care practică acest stil sunt apreciate.

Am selectat doar două exemple, cele de mai jos. Dacă cineva este interesat de conținut de acest gen, aș scrie zilnic sute de articole de acest gen, cu toate că nu m-aș simți bine făcând asta.

Scriu zilnic minim 15 articole pe diferite nișe, cu asta mă ocup, articole care se scriu greu, documentate și care respectă anumite reguli. Cu toate astea, sunt sigur că jurnaliștii care postează zilnic aberații de acest gen sunt mult mai bine plătiți decât mine.

Primul articol e din Prosport, link aici. Mare știre, a ieșit un fost fotbalist cu fiică-sa la un suc în oraș. Bomba adevărată este că s-a întâlnit în mall cu un alt fost fotbalist. În articol puteți citi și că Ogăraru a băut cafea, iar fiică-sa un fresh.

Al doilea e mai bun de atât, link aici. O tipă este nemulțumită că pompele de la benzinărie nu sunt și pentru oamenii cu mâna mai mică. Atât!

Nu verifică nimeni articolele astea înainte de a fi distribuite? Nu a ajuns toată lumea să se aștepte ca în spatele unui titlu pompos să fie o fâsâială de articol?

Un comentariu

Lasă-mi un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.