Cum sa organizezi un eveniment corporate de succes

organizare-evenimente-corporateUn eveniment de bun gust necesită mai multe pregătiri pe care nu oricine le poate organiza astfel încât toată lumea să fie mulțumită. Așadar, este recomandat ca la evenimente corporate să apelăm la specialiști cu experiență în acest domeniu. Am participat la mai multe astfel de adunări, iar majoritatea mi-au lăsat un gust amar pentru că se putea observa cu ușurință lipsa de profesionalism și dezinteresul total pentru organizare. Deoarece nu este o întrunire de stradă, ci implică eleganță și seriozitatea, evenimentele de această natură pot deveni un fiasco total care generează feedback negativ, efect care nu face bine nimănui.

Ultimul eveniment corporate la care am participat a fost într-un restaurant micuț, stilat și cu o clientelă selectă. Mi-am dat seama încă din primele minute, după începerea conferinței, că organizarea lasă de dorit, iar cei care au lucrat la asta nu sunt niște persoane cu experiență în organizări. Ideea nu era deloc rea, invitații erau oameni profesioniști în domeniul lor de activitate, discuțiile erau foarte interesante, dar lucrurile care fac diferența dintre un eveniment de succes și unul ieftin lipseau. Mă refer aici la tematică, aranjamentul sălii unde s-a organizat conferința, muzica aleasă, serviciile de foto-video, dar și mâncarea care lipsea. Nu mă înțelegeți greșit, nu sunt tipul care participă la un astfel de eveniment pentru micile beneficii enumerate mai sus, dar prezența lor dădea o tentă de profesionism ce este absolut necesară unei întâlniri serioase.

Probabil cel mai important lucru atunci când te gândești la organizare evenimente corporate este restaurantul. Dacă acesta nu deține condițiile necesare, chiar dacă celelalte lucruri sunt bine puse la punct, evenimentul nu va fi catalogat că fiind un real succes, ci dimpotrivă, va stârni vorbe de rău și la o următoare ediție nu mulți vor fi cei care vor reveni.

Rezumatul: un eveniment serios se organizează într-un restaurant evenimente București (de exemplu) de o firmă specializată în astfel de întâlniri.

Lasă-mi un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.