Cât de importante sunt titlurile articolelor share-uite în Social Media

Primul răspuns, dar și cel mai clar, este că sunt foarte importante. Am aflat din proprie experiență că titlurile cretine prind, iar cele decente nu sunt luate în seamă decât de o comunitate de oameni care știu cum scrii (cel mai bun exemplu în acest sens-blogul). Spun din proprie experiență pentru că „scriu” de mai bine de jumătate de an pentru un portal online care oferă și știri locale. Proiectul este încă la început și principala sursă de trafic este FaceBook-ul, deci trebuie să share-uiesc articolele publicate de mine pentru a avea cititori. Chiar dacă sună simplu… ei bine, lucrurile nu stau chiar așa.

Un articol decent, cu un titlu simplu, care oferă informații despre ceea ce urmează să fie descris în articol, nu primește mai mult de 500 de click-uri, chiar dacă postarea este share-uită pe o pagină cu peste 50.000 like-uri și grupuri de minim 200.000 useri. Un alt articol, care este „tratat” la fel, dar cu un titlu plin de mister, eventual cu un „Exclusiv”, „Incredibil”, „Vezi ce a făcut…”, primește mii de click-uri într-un timp foarte scurt.

DE CE?
Pentru că publicul a fost învățat să digere prostie.

Mergem într-o direcție greșită și fie că vrem să recunoaștem sau nu, drumul către normalitate și decență este lung și parcă greu de reconstruit în condițiile în care toată lumea a descoperit că idioțeniile prind și se pot face bani frumoși din idioțenii.

*am pus „scriu” în ghilimele pentru că nu fac nimic altceva decât să preiau niște știri din presa online (cu sursă, bineînțeles) și să le modific uneori, să le schimb titlul și să un thumbnail cât mai aproape de subiect

Lasă-mi un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.