Cei De La Emag Sunt Serioși

seriosBăieții de la emag sunt foarte serioși, am avut o problemă cu un router cumpărat de la luna trecută, acest model de router (link afiliat). Acum două zile am aflat că routerul meu a făcut ca toată rețeaua de internet să cadă și din acest motiv am rămas fără internet, de aceea nu sunt articole pe data de 15 februarie.

Spun că sunt serioși pentru că la nici 24 de ore de când am completat formularul și le-am spus despre ce este vorba, au venit și mi-au luat coletul cu routerul, seriozitate la pătrat. Am trimis „plângerea” la ora 20:00, iar a doua zi dimineață, la ora 8:00 cei de la emag au luat coletul de la mine. Acum nu știu dacă este vina routerului sau cei de la internet sunt din nou neserioși, eu aș merge mai mult pe a doua variantă, am mai scris câteva pățanii cu ei, seriozitate sub radical, sigur nu sunt singurul utilizator a unui astfel de model de router, dar sigur sunt printre puținii sau chiar singurul care a reușit să lase fără internet un sat întreg din cauza lui.

A mai auzit careva de așa ceva? Poate un simplu router să scutească de net un sat întreg?

Acum aștept răspunsul celor de la emag, sunt tare curios ce vor spune și cum se va rezolva această problemă, cert este că îmi vine greu fără router, mai ales de când mi-am cumpărat tabletă, tot de la ei. Din câte am înțeles, sunt două variante, ori primesc alt router, ori banii înapoi, aș dori mai mult prima variantă.

6 Comments

Lasă-mi un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.