Cât de eficientă este campania de promovare Clandesto a lui Mikey Hash?

E o discuție deja veche cu eficiența campaniilor desfășurate de vloggeri. Pe Mikey Hash îl știți, a făcut la un moment dat un content mișto (Doza de Hash), iar apoi a vrut să fie mai serios și a stricat totul. Canalul e într-o continuă cădere, conținutul lasă de dorit, vizualizări nu prea mai face. În comparație cu ce făcea înainte, desigur.

Clandesto e o aplicație în care utilizatorii pot alege să comenteze anonim sau să vorbească pe chat în aceeași formă, din ce am înțeles. Nu e nimic care să atragă, doar se încearcă. Mikey îi promovează pe oamenii ăștia de la Clandesto.. sau cel puțin așa ar trebui.

Am urmărit cel puțin 5 vloguri de-ale lui în care a menționat această aplicație, deloc subtil. Story-uri despre această aplicație pune în prostie. Cu toate astea, rezultatele sunt cele de mai jos.

Și asta se întâmplă pentru că Mikey nu mai e interesant, deși încearcă. De partea Clandesto, așa se întâmplă când nu ai bani de Selly. Situație e mai tristă dacă menționăm și faptul că Mikey deține o agenție de publicitate.

Să ne înțelegem, Mikey spunea comunității sale să dea follow pe instagram la pagina Clandesto, să-și facă și cont, de toate. Nu merge aia cu ”da, dar el a dus mulți oameni în aplicație, nu urmăritori în social media”.

Acest vlogger s-a crezut întotdeauna mai sus decât restul. A fost la un moment dat, dar l-au întrecut toți. El a rămas cu atitudinea de atunci, ceea ce e de porc. Nu poți da sfaturi despre cum să desfășori o campanie de influencer marketing când tu nu livrezi nimic. Cifrele alea sunt nimic și le poate livra oricine are un cont de fb/insta și are câțiva prieteni la care să le dea invite.

Cât despre anonimat, lumea s-a plictisit de idee de când era ask.fm-ul în vogă.

Lasă-mi un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.