AlexScrie.Ro

A dat gol încălțat doar cu o gheată

gheataThierry Fidjeu, un fotbalist din a doua ligă din Austria a reușit un gol destul de ciudat. A deschis scorul cu o deviere din călcâi, în acel moment jucătorul era încălțat doar cu o gheată.

Decizia unui arbitru normal nu era acordarea cartonașului galben lui Fidjeu pentru comportare nesportivă și anularea golului?

Jucătorul avea timp să se încalțe, deci gheata nu a fost pierdută accidental.

sursa: prosport.ro

Comentează și tu!

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

arhivă

%d blogeri au apreciat: