Promovarea prin flayere – ineficientă

…cel puțin în cazul despre care o să arunc aici câteva vorbe.

Ni s-a întâmplat tuturor să fim opriți prin mall sau chiar pe stradă de către niște domnișoare (în cele mai multe dintre cazuri) pentru a ne prezenta sumar o anumită ofertă a unei companii, iar apoi să ne ofere un flayer. Ideea este rea pentru că nu se adresează strict categoriei de oameni interesați despre serviciul respectiv, iar investiția în flayere este de cele mai multe ori un real eșec.

Astăzi, în mall, mi-a oferit o domnișoară un flayer din mers, am văzut despre ce era vorba, nu mă interesă, așa că am aruncat materialul primit la primul coș de gunoi întâlnit. La fel ca mine au făcut majoritatea persoanelor din mall, primul coș de după cele două domnișoare plătite să distribuie afișele respective era plin cu materialele lor. O să spuneți că oamenii citesc oferta și apoi aruncă flayer-ul, vă dau dreptate și nu prea. Astăzi, fetele făceau publicitate la un fastfood proaspăt deschis în mall-ul respectiv, iar pe această categorie este destul de greu să te lași influențat de o reclamă, cu mâncarea nu este de joacă.

Ce faci totuși ca fastfood să te promovezi eficient și să fii cunoscut pe lungă durată?
Faci mâncare bună și lași clienții să te recomande de bună voie prietenilor lor, iar prietenii lor te vor recomanda mai departe altor prieteni.
Lincoln2

Lasă-mi un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.